Bebismgeliyorr Hamileyken vajinal fitil kullanan var mı kızlar mantar oldum doktor vajinal fitil ismi yazmış alıyım diye ama korkuyorum kullanmaya
gamzecgr Bebismgeliyorr 32 haftadır kullanıyorum korkcak bişi yok merak etmeyin faydası olur zararı olmaz
Heidihat Bebismgeliyorr ben kullandım içinde zaten3tane oluyor kreminide kullandim hic zararı yok faydası var korkma
Rozalii-67 Bebismgeliyorr bende bugün kullanmaya başladım hiç bir zarari yoktur ama çünkü sordum gebeliğe göre yazdı
Hlimee Benim de aynı hafta iki gündür lekelenmem var fitil kullanıyorum ilerlemiyor lekeler yine devam ediyor ama ağrım sızım yok çok şükürler