Luckygece Kızlar 32. Haftaya girdik bugün. Sanki karnım aşağı indi biraz gibi. Sizlerde durumlar nasıl? Bu normal mi çok mu erken?
Sedefkitir12- Luckygece benim karnım hep asagıda ilk gebeliğimde de öyleydi asagıda suan 2. Ye hamileyim yine asagıda 20+0