Semrat Kızlar bugün gecikmenin 5.gunu 5 gundurde test yapıyorum negatif hep ama sonrdan böyle gölge çıkmaya başladı ilk 5 dk değil ama bi kaç saat sonra olma ihtimali varmı sizce yarın kan vercem yinede
tugcesakzci Semrat bir kaç saat sonra çıkan çizgi kuruma çizgisidir gebelik göstermez. Ama gecikmenizz var direkt kan testi verin Bi acilde beta idrara daha geç yansır
Anneoluyorumm00 Semrat bu marka çoğu kişi yanlış sonuç veriyor diye burda gördüm sen en iyisi kan ver yada başka bir test al