Ay kızlar akıntı olsa bir der olmasa ayrı bir dert. Son zamanlarda belirtilerim azaldı diye endişeleniyordum ama akıntılarım özellikle geceleri sabaha kadar gelen su gibi akıntılar çoktu. O sebeple demek ki bebek hayatta herşey yolunda diye kendimi rahatlatıyordum. Bu sabah kalktım ki çamaşırım çok az ıslanmış hiç alıntı olmamış. Şimdiye kadar da çok çok az geldi. Acaba bi sorun mu var diye düşünmeden edemiyorum. 8+2 yiz bu arada.