Merhaba başıma gelen bir olaydan bahsetmek istiyorum. Aramızda yaşayan var mı? Cuma günü detaylı ultrason çekildim ve sorun gördüler kol ve bacaklarda kısalık kafada küçüklük falan ama şöyle bir şey var aynı gün kendi doktorumuza gittiğimizde şaşırdı ve hiçbir sorun olmadığını hatta başının haftasına göre önde gittiğini söyledi. Asıl mesele şu ki 2 li ve 4 lü taramalarım temiz çıkmıştı ve bu sorun görülme sonucunda amniyosentez oldum aranızda bunu yaşayan ve bebeşi sağlıklı olan var mıı ?