Kızlar selam. Bugün 21+1 deyim. Birkaç gündür karnım sertleşiyor. Yani bildiğiniz kasılıyor sertleşiyor bir süre sonra rahatlıyor yumuşuyor. Anlamadım yalancı kasılmalar sancılar için çok erken daha diye süresine sıklığına hiç dikkat etmedim ama bugün çok daha net ve fazlaca hissediyorum. Bebek hareketli rutin dışında birşey yok ağrı akıntı vs birşey hissetmiyorum ama bu toplanma sertleşme canımı sıktı. Salı günü kontrolüm var haftam erken diye kafaya takmamaya çalışıyorum ama salıyı beklesem mi emin olamadım. Bu haftalarda var mı böyle kasılma yaşayan?