Eymenmomm Merhaba kizlar ilk doğumum özelde olmuştu ve çok memnun kalmıştım ama şuan çok çok artan fiyatlar nedeniyle şehir hastanesini dusuyorum mecburen varmı şehir hastanesinde doğum yapan onerebileceginiz memnun kaldığınız doktor tavsiyeniz🥰
Alinaay Eymenmomm aaa sen aynı bensin 😂 bende öyle yapacağım henüz doktr bilmiyorum ve nasl ilgilileri felan hiç bır fikrim yok İnsllah yazan olur 💕😌
Deryarr Eymenmomm bende sizin gibiyim ilk dogum granda oldu suan orası asırı pahalı 8 eylul düşünüyorum ama sehırde olabılır iyi bir dpltor bulursam
Eymenmomm Alinaay arkadaşım şehir hastanesinde ebe onun doğumuna Onur Türkmen girmişti memnun kalmıştı bende Onur Türkmen ve Mustafa Cihan baysal karışımı gidiyorum bakalım doğuma hangisiyle giricem 🤗
Alinaay Eymenmomm kaç haftalıksın şuan ben Turgutludan geliyorum 32 hafta oldum doktorum sehirhastanesinde yapmamin daha iyi olduğunu söyledi
Eymenmomm Alinaay ben 22 haftaligim daha var bizim sizin baya yakinlamis 🙂 grand+ şehir takipliyim bende grand şuan 16 bin TL diyor e yılbaşında 20 yi bulur o yüzden hiç orayı düşünmüyorum. Ama ya iki kişilik oda verirlerse diyorum şehirde de gerçi 2 gün idare edilir de 🤗🌸
Eymenmomm Deryarr 8 Eylül 8 binmiş sanırım doktoruna göre degisiyormus size ne kadar fiyat verdiler acaba