Ecovit ben yaptırdım yanlış hatırlamıyorsam 26. Haftada yaptırmıştım. İlk önce doktorumun yanına gittim o beni yönlendirdi. En alt kata iniyorsunuz kan alma yeri orada zaten daha önce kan verdiyseniz bilirsiniz. Orada giriş yaptırdık önce 130 tl civarında bir ücret aldılar diye hatırlıyorum. Önce aç karnına kan aldılar daha sonra oradan bana içeçeği verdiler ve 10 dk içinde bitirmemi söylediler. İçeçek bittikten tam 1 saat sonra gidip tekrar kan veriyorsunuz. 2. Kanı verdikten 1 saat sonra bir kez daha kan alıyorlar yani toplamda 3 kez kan veriyorsunuz. En son kan verdikten 1-1 buçuk saat sonra da sonuçlarım çıkmıştı benim. Birkaç gün öncesinde normal muayeneye gittiğim için ben ekstra bir ücret ödemedim ama siz yakın zamanda muayeneye gitmediyseniz belki muayene ücreti alabilirler o konuda bir bilgim yok.