Ecemnm Arkadaşlar 21 haftada doktor bebek doğum pozisyonda ama tehlike gormuyorm dedi normal mi çok erken değilmi varmı benim gibi olan
Sedefkitir12- Ecemnm benim ilk gebeliğimde 26 haftalıkken dpgum pozisyonundaydı kanala çok yalındı rahimde yumuşama bardı fitil falan kullandım bol bol dinlendim 39+6 da doğdu
Sedefkitir12- Ecemnm ben yukarı çıkar mı demiştim kanala yakın demişti çıkacağını sanmıyorum demişti çıkmamıştı da gerçekten
gdaslik Ecemnm benim kızım da öyleydi 20 li haftalarda baş aşağı döndü hep öyle takıldı 39+1 de normal doğum yaptım.