Öncelikle herkese merhaba adetime 2 kala testle çift çizgi gördüm hastaneye gidip kan verdim beta 66 çıktı gecesi kahverengi akıntı başladı Bir gün kahve akıntı devam etti ve dün pembeye döndü tekrar acile gittik ve betam 99 çıktı ama kahve akıntıda kanamaya döndü adet kadar yoğun değil akıntı kadar da az değil pazartesi tekrar kan vermemi istedi doktor böyle bişey yaşayan var mı başına sağlıklı mı sağlıksız mı