Rana26 ssvd deneyin gerçekten pişman olmak istemedğim için diğer görüşleri es geçtim bendr normali deniyorum o yüzden başka doktora gitseydim şuan net kesip almıştı ilk sezeryan diyeee denemek den bir şey kaybetmeyiz asla sezeryana karşı değilim ama şuan denemek ve herşey yolundaysa neden sezeryan olalım dimi umarım diğer doktorlarda kendi konforlarından vazgeçip hemen kesmeye yönelmekten vazgeçer..