DamlaGulin Arkadaşlar 22 haftalıkken akşam saatlerinde kasıklarımda devam eden sancıyla doktora gittik . Bebek aşağı inmiş dedi iğne vurdu progestan verdi , ne zaman sonra toparlamış olur hâlâ kasık sancılarım var gün içinde devam ediyor. Yaşayan var mı bunu
Premsesko DamlaGulin İyide bebek hep aşağıda oluyor zaten ben 24 üm benimde kaşıkta hatta 28 ler bile diyor aşağıda diye. Başka bir sorun mu varmış ? 22 de bende yaşadım dinlendim bol bol hatta bugün de var
DamlaGulin Premsesko yok aşağı rahim ağzına doğru inmiş diye dedi doktor. Onda da kasıkta ağrı hissediliyor aynı şekilde. Düşük tehlikesi var dedi o gün. Bugün de kasıkta sancı şeklinde batma oluyor onu sordum 🫠