Melliisaa gizemsahan0 7 haftalığız bizde eğer kız olursa mabel düşünüyoruz 🤗 umay yada balım da aklımdan geçiyordu
Sedefkitir12- gizemsahan0 bi kızım var adı Asel İsra suan 2. Kızıma hamileyim onu da defne ya da Mihrima düşünüyorum bakalım
Sedefkitir12- Sedefkitir12- ilk kızıma İLkim ismini okumadığıma pişman oldum sonradan 😅😅çok hoşuma gidiyo
Mmnj Ahsen lina Aden lina bu ikisi arasında çok kararsızım 🥰 35+4 üz perşembe doğum için gün verilcek inşallah ama hala net bisy yok eşim Aden lina güzl dedi hatta kendi bu isimler güzlmis anlamları felan dedi baklm
MelteM2cck gizemsahan0 ilk kızım Hayrunnisa- hayırlı kadın demek İkinci kızım yolda Erva - hayırlı cesur genç demek Fikir olsun🌻🥰