Beyzakocaa iyidir annesi sen gönlünü ferah tut. Bazen bana da oluyor o boşluk, insan daha bir şey hissetmeyince sanki bir şey olacakmış sanıyor. Oysa her gittiğimde kafası eli ayağı ayrı oynuyor keşke evimizde de bir ultrason cihazı olsa :) Bizim kız nazlı çıkmıştı ilk başlarda inşallah sizinki gösterir kendini.