Her kese merhaba. Ben şu an 33 haftalık hamileyim, en son 31+5 te doktorda oldum ultrasonda 1.934kg olduğunu söyledi doktor gayet iyi görünüyor dedi ama ben burda bi kaç tane post okudum o haftada bebeği o kiloda olan annelere 2 hafta önden gidiyo ya 3 hafta önden gidiyor denmiş ama benim doktorum bana öyle bişey söylemedi sizde nasıl ? O haftada kaç kg idi bebekleriniz ? Aslında çox istiyorum tombiş bir bebeğim olsun her gün ceviz yemeğe özen gösteriyorum nesguikli sütümü asla eksik etmem aceba önden gidiyorsa onların sayesindemi merak etdim