Bende önceden vardı. Ben yenmiştim. 4 yıldır ne beni yokluyordu ne de ataklar geçiriyordum . Geçen seneye kadar geçen sene 1 düşük yaşadım düşük yaptığım sırada 3 kere atak geçirdim. Şimdi 30+6 yım erken doğum riskim var. Hamileliğin başındada geçirdim bi kere ve bi kaç kere yokladı. Nefes egzersizleri yaptım. Oda yetmeyince poşeti kullandım. Onunla rahatlıyordum. Daha sonra psikiyatriye gittim doktor bana kaybetme korkusu yaşadığım için tetiklediğini söyledi. Biraz konuşunca rahatladım. Ailemden uzaktaydım. Eşimden başka kimsem yok yaşadığım şehirde. Ailem geldi onların gelmesi bana çok iyi geldi. Aklıma bile gelmiyor kötü düşünceler . Geldiği zaman başka şeylere odaklanın size iyi gelen şeyleri yapmaya çalışın. Tek kalmamaya çalışın insan tek kalınca düşüncelere dalıyor. Hele birde bizim gibi panik ataklılar daha çok takıyor daha çok strese giriyor. Çok zorlanıyorsanız bir psikiyatriden destek alın. Ve ağlamak geliyorda içinizden ağlayın insan tutunca en sonunda patlıyor. Bebeğim etkilenir diye düşünmüyorum. Bu seferde kendime yapıyorum ağlamayınca anksiyetemi tetikliyor ağlamayınca .