ressamanne_ Kızlar selam beta değerim 101,75 çıktı adet günüme denk geliyordu. Kaç haftalıktır muhtemelen? Ne zaman doktora gitsem ne düşüneceğimi şaşırdım heyecandan🙈
1palyaco ressamanne_ beta düşük yani doktora giderseniz kese gözükmez bile . Daha çok yeni . İki gün sonra ya da dört gün sonra kan verin . Artış iki günde iki katı şeklinde olması daha iyi . Doktor kontrolüne giderseniz sabah aç gidin idrar ve kan tahlili ile değerlerinize bakılacak .
1palyaco ressamanne_ 32günlük yani 4hafta 4günlük 🌸 son adet tarihinize göre böyle ama kontrol sırasında bazen geri veya ileri çıkabilir .
ressamanne_ Tubatgn evet onu biliyorum ama yerleşme yeni olduğundan değişirmi acaba beta değerine göre diye merak ettim sanırım betayla alakası yok
ressamanne_ 1palyaco evet bende uygulamaya göre öyle görüyorum ama bakalım betayla alakası yok ozaman
ressamanne_ 1palyaco oğlumda 15 betayla öğrenmiştim adetime 3 gün kala. Bunda tam adet günümde öğrendim. Kese fotoğrafını bulup ne zaman gitmişim bir bakıcam ona göre giderim ozamannn☺️
1palyaco ressamanne_ evet beta ile alakası yok yani dediğim gibi doktor gördüğünde değiştirebilir de haftasını .
Tubatgn ressamanne_ Onlar tahminsel değer ben adetim den 2 gün önce 1420 beta ile öğrendim ama haftam 4tü 40 haftayı hesaplamak için son adetin ilk günü baz alınır çünkü ne zaman gebe kaldığımızı tam anlamıyla hesaplamak mümkün değil
_Anonimdenim ressamanne_ Benım adete 3 gun kala 1274 çıktı beta adetim 2 gun geçti hastaneye gıttım değer 3000 olunca kese gözüküyor dıye keseyı gormustuk karından
Tubatgn ressamanne_ İlişkiyi baz almayın döllenme ne zaman oldu bilemezsiniz bu sebepten son adeti baz alır tıp dünyası 😊