Nesfur41 Ozgkzm_08 Haftada ortalama 150 200 gram arası alsa kilo ki bence kilosu çok iyi şu anda maşallahhh minimum 3200 3500 doğar bence 3 ün altında doğacağını hiç sanmıyorum
Zehrabal1 Ozgkzm_08 kilosu çok iyi maseAllah. Ben 30 haftalık iken 1600 idi . Şuan 36+3 haftalığım . Tahminim bı 3500 doğar diye düşünüyorum
Ilba_34 Ozgkzm_08 30+5 de gitmiştim 1780 kgdı bir hafta önde demişti doktorum eğer böyle devam ederse 40. Haftada. 4 kilo olabilir dedi zamanında sağlıkla gelsin inşallah bebişlerimiz sezeryan olmaktan korkuyorum 🫤