N-23 çok da kafaya takmayın benim akrabam 31 haftalıkken 1700 gram doğdu . Ama gayet sağlıklı maseAllah. Haftasını doldurmadi için biraz kuvezde durdu sadece . Şimdi evinde sapa sağlam . Siz haftanizi da dolduruyorsunuz . Rabbim sağlıklı sıhhatli kucağımiza alabilmemizi nasip etsin