35 haftalık hamileyim kaç zamandır oksruk gecmiyo ne yaptıysam sıcak içiyorum kendimi sıcak tutuyorum .annem siyah turp almış belki bilirsiniz onun dibini oyup limon ve bal koyuyo annem deldigi turpu bı bardağa geçirip delikli yerden bardağa içindeki siziyo sizanida ne çıkarsa bı çay kaşığı aliyosun ağzına oksuruge iyi geliyo .bilirmisiniz acaba .boleyken icebilirmiyim .bunu bilen yazalabilirmi