Kızlar merhaba 26+5 olduk.. İdrarda albümin ve protein çıktı. Tansiyonlarım 150/80 -160/90 olmaya başladı. Tansiyon ilacı başladı doktor. Sizinde böyle oldu mu tansiyon düşürmek için neler yaptınız acaba.. Çok korkuyorum bebeğime bir şey olacak diye😓