dilaraRecep benimde kızım olacak inşallah 33. haftamdayım 2 isim koyacağız 1 tanesi kesinleşti diğer ismi hala düşünüyoruz sanırım son ana kadar da düşünürüz eşimle , karar vermek cidden zor iş aklıma gelen birçok isim hem benim hem de eşimin ailesinde var bakalım kısmet artık. Bir ailede aynı isme sahip iki kişinin olması hoşuma gitmiyor ama ne tesadüftür ki eşimle kardeşim adaşlar🤣🤣 asla ailemden birinin ismine sahip biriyle evlenmem diye büyük konuştum zamanında tabi iyiki de konuşmuşum eşimle evlendiğim için şanslıyım o ayrı mesele 🤣🤣