Elli98 gebelik zehirlenmesi tansiyondan olabilir ben tansiyon hapi kullanıyorum 13 üstü yüksek diyor doktor ilk gebeliktede tansiyonum yüksekti 30 haftada başlamıştı 7 hafta zor bekledik hep hastanede serumlarla geçti erken doğmasın diye doktorum elinden geleni yaptı gebelik zehirlenmesi önemli idrarda proteyine bakılıyor tansiyonun yüksek çıkıyorsa doktoruna 24 saatlik idrarda proteyin testi isteyebilirsin