Asel-2023 canım bende 31. Haftamda doğum yaptım 37 gün sonra taburcu olduk benim zaten hamilelikten bebeğimin kalbi delikti iki tane özel bir profesör olduğu için sürekli bebeğim yattığı sürece gidip muayene etti nörolojiye götürdüm onun dışında 6 ayda bir kardiyolojiye götüreceğim tekrar delikler için her hafta topa görüyordum artık iki haftada bir olmaya başladı işitme testi falan yaptık dopler nedir bilmiyorum onu yapmadık