Esrass21 Kizlar kalbim sikisiyor arada nefes bile alamiyorum bazen bi kac saniye sizce neden olabilir bazende derin nefes alamiyorum hizli hizli alip vermem gerekiyor niye pek anlamadim ben
feyzayandirmaz Esrass21 29.haftadayım. Özellikle son 3 haftadır boğulacak oluyorum. Kardiyolojiye gittim bir sıkıntı yok dedi, göğüs cerrahisine gittim ciğerlerimi dinledi bir sıkıntı yok dedi ama film çekemediği için net bir şey diyemedi. Doktorum da başka bir şey de olabilir ama benek sıkıştırıyor da olabilir dedi. Net bir şey söylenmedi. Öyle devam ediyoruz. Özellikle geceleri çok sıkıştırıyor bende.
nurikbal_06 Esrass21 Hamilelikte çarpıntı olabiliyormuş,bende günde 3 4 kere yaşıyorum bu durumu biri boğazıma çökmüş gibi derin nefes almakta filan zorlaniyorum
Sword feyzayandirmaz aynı durum bende de var kalbim boğazımda atıyor ve sıkıyor resmen beni serbestt4 hormonum düşük çıktı ben de ondandır diye düşündüm
feyzayandirmaz Sword aaa benim de son tahlilde t4 düşük çıktı, yarın sonuç için gideceğim , gittiğimde sorayım acaba böyle bir şey yapar mı diye
nurikbal_06 Gloria06 Bir de kalp kapagimda aciklik var ekstra oda etkiliyor ama bebekte büyüdüğü için iyice sıkıştırıyo artık 30.haftamizdayiz 😮💨
nilsubldn @Esrass21 bende de oluyor maalesef üstelik 61 kiloyum şu an öyle bir kilom yok 25 haftadayım daha karnım bile çıkmadı. Çözümü şu şekilde buldum akşam yemeklerini çok daha erken saatlerde yemeye çalışıyorum 5 gibi ve sonrasında sadece sıvı tüketiyorum pilav makarna bunlardan da sadece bir kaşık yiyip bırakıyorum. Porsiyonlarınızı biraz düşürmeyi deneyebilirsiniz ve gün içinde mutlaka hareketinizi arttırın özellikle yemekten sonra mutlaka yarım saat bile olsa yürüyüş yapabilirsiniz 🌸
Sadiye4774 Esrass21 ben de bazen nefes almakta zorlanıyorum derin nefes almak istediğimde göğsün ya da sırtım ağrıyor. Sabah uyandığımda da kalbim sıkışıyordu. Normal sanırım nefes almak bile guclesiyor bebek organlara baskı yaptığı için
Esrass21 Benim daha cok yeni 7 haftalik nirmaldede nadirde olsa oluyordu ama hamile klinca cok artti kalp carpintisi yok bende sadece kalbim sikisiyor ve nefes alip vermekde zorlaniyorum
Cankuss35 Esrass21 bende 9. Haftadayım öğrendiğimden beri çarpıntım var ve normalde de sizin gibi nabzım yüksekti zaten
feyzayandirmaz Sword dahiliyeye yönlendirdi, iyot eksikliğinden kaynaklı olabilir diye ilaç kullandım 15-20 gün .. sonra düzeldi değer, düzelince ilacı bıraktık, ama maalesef tekrar düşmüş ..yarın soracağım tekrar başlayayım mı diye
feyzayandirmaz Sword 29+5im , ilacımın adı ise “jodid” potasyum iyodür Sizin değeriniz ne kadar düşük