Kizlarrr günlerdir bebeği aşağıda hissediyorum yani pelvik tabana doğru korkmaya başladım artık doktoruma iki gün vae beni çok rahatsız etmiyor ama basınç yapıyor o kısma bir kaç gündür böyle olmaya başladı bu ne zaman düzelir erken doğum riskim falan da yok.Bebek yukarı çıkar mı geri bu normal bir şey mi hareketleri de aşağıda hissediyorum artık 😬😬