Songulum 2 kimyasal gebelik 1 kalp durması sonucu kürtajım var yaşadım gerekli tahliller yapıldı kanda pıhtılaşmam varmış coraspin başlattı dr kullandığım ay gebe kaldım tekrar sonra oksopar iğne başladık gebe kalınca kızımı doğurdum sağlıcakla mutlaka kimyasal düşüklerin sebebi vardır araştırın 🙏🏻 Çok geçmiş olsun
Yani kanım katı olduğu için bebeğe gitmiyor bebeği besleyemiyorum ya da tutunamıyor sağlıklı bi şekilde sorun çözülünce kızımı doğurdum