bdenerigokce merhaba ben acil sezeyan olanlardanım ondan hazırlıklı gidemedim kesinlikle ketıl alın yanınıza sürekli ama sürekli kahve için üçü bir aralar asla işe yaramıyor suda eriyen granül kahvelerden alın. Ben sütüm gelsin diye çok hoşaf içtim ama hoşaf beni hemen ishal yapıyor ishal oldum hastanede tuvalete git gel sıkıntı değildi ama ishal olduğum için gazımı çıkaramıyordum gaita atılıyordu gaz içerde kalıyordu onun sıkıntısını çok çektim hastane çok sıcak olabilir ama kesinlikle yanına hırka yada şal al yürüyüş yaparken ört omzuna anestezinin gazı diye bir şey varmış Rabbim düşmanıma vermesin benim direkt omuzlarıma attı öleceğim sandım