minikkelebek_ Tostos1 normal doğum yaparken etki eder mi ki mantar bende normal doğum yapmayı düşünüyorum inşallah bebeğim de isterse fitil verdi doktor ama sadece 6 günlük sonrasında geçecek mi anlamadım
Rozalii-67 Merve_ceyhan0803 ay bendede sarı akıntı ve kaşıntı ben baktım erken doğum ve düşüğe sebep olabiliyor gerginlikten kafayı yicem yarın olsun bir an önce gidiyim hastaneye diye ya
Merve_ceyhan0803 Rozalii-67 bn ilk sarı akıntıdan doktora gittiğimde bana kaşıntı ve koku olmadığı sürece korkma demişti bnde hiç kaşıntı yok ama akıntım çok koku da oluşmaya başladı haftaya tekrardan idrar vericem bakalım sonuç ne çıkacak
Rozalii-67 Merve_ceyhan0803 mantar enfeksiyonu diyorlar ya ilaç verince geçer ama yine benim takıntılarim işte
Merve_ceyhan0803 Rozalii-67 geçiyor geçiyor korkma ama tabi dikkat etmezsen yenilenme oluyor bnm bu enfeksiyon gebelikle alakalı değil bekarlığımdan beridir devam eder hiç gitmedi
Ebruli_08 minikkelebek_ anladım canım geçmiş olsun Ben bundan şu şekilde kurtuldum iç çamaşırlarımı ayrı olarak başka kıyafetlerle karıştırmadan 90 derecede yıkadım güneşte kuruttum ütüleyip giydim günde 3-4 kere çamaşır değiştim baya azalma oldu
minikkelebek_ Ebruli_08 bende günde iki üç kere bez ütüleyip oraya koymayi düşünüyorum bu yöntem de ise yarıyormuş
Rozalii-67 Merve_ceyhan0803 benimde bekarken vardı ama şeffaf beyazdi hiçte bitmedi gebelikten sonra sarıya döndü
Premsesko minikkelebek_ Sizinde mi kasıkta belde hafif adet olacak Ağrısı oluyor. Birde benim bebek Şuan kasıkta vurdukça doluluk hissi ve ağrı yapıyor
minikkelebek_ Premsesko evet mesela benim geceden beri çok ağrım sancım vardı adet agrisi gibi benim hamile olduğumdan beri böyle çünkü enfeksiyonum hiç geçmiyor
Beeyzanurr Haftadayim bende de sari akinti var idrar tahlil sonuclarinizi atsaniza karşılaştırma yapalım Kevserehdhd
AleynaResul minikkelebek_ vücudunuz enfeksiyonu tutuyordur öyleyse tedavi gerektirebilir çok ilerleyen zamanda eğer geçmezse
Kevserehdhd Beeyzanurr yok öyle arayan sağlık ocağı mi var tetonoz için bile atamadılar yarın kendjm gidicem