Hahahh12 Merhaba . 2 hamileliğim sezeryan olacak etlik sehir hastanesin de düşünüyorum. Kaçıncı haftada yapıyorlar doğumu bilgisi olanlar bilgilendirirseniz sevinirim 🙂
GaMze-koran35 Hahahh12 38+5 de bizde sezaryan doğum olacağım şuan 38+2 2 hafta önceden tarih verdi ve geçen hafta evraklarımi onayladı anastazi tahlillerim yapıldı Çarşamba gününu bekliyorum dört gözle kızıma kavuşmak için dua edin bizede
Hahahh12 Pinar1628 hangi doktora gidiyodnz . Onaylatma işlemleri falan nasıl oluyor . Benim ilk doğum acil sezeryan oldu o yüzden 2 sezeryanda bilgili olmak istiyorum
Hahahh12 GaMze-koran35 sağlıkla sıhhatle gelsin bebeğiniz inşallah. Rabbim kolaylık versin . Sizin doktorunuz kimdi . Ben başka şehirde oturuyom doğuma ankaraya gtcm 35 haftada gidiyim diyorum 2 3 hafta orda muane oluyum