Seval0sevall Canım.benimde bugünle 5 gün geçmiş olcak bende test yapıyorum negatif hiç gününu şaşmaz noldu bilemyrm havalardan flam sanrm ben senin gbi pozitif hiç görmedim bence senin bir umut var bekle.bakalim hatta yarin tekrar kan vereblrsn dahada olmazsam ben kadin doğuma gtcem olmazsam artık yarim belki sağlık ocagnda kanda vereblrm olmazsam