Selmaa-00 Merhaba kızlar bebeğim uyurken bir anda çığlık atarak uyanıyor…uyumaya çalışıyor ama gazı buna müsade etmiyor..omzumda ne kadar çıkartmaya çalışsamda çıkmıyor gazı…biseyler deneyipte yararını gören varmı acaba?
Kiwitoveannesi Selmaa-00 yemeklerinde tabağında Kimyon kullanabilirsin Kimyon çayı demliyebilirsin emziriyorsan sütünden geçer birde biogia damla çok iyi onu kullanabilirsin birde kendi ayaklarını falan sıcak tut sen üşütürsen bebeğinede geçiyor
Kiwitoveannesi Selmaa-00 biogia damla hem kabızlık olmasını önlüyor hem gaz attırıcı damla ben çok rahat etmiştim bu damlayla
Kayaozge Selmaa-00 biogia damla Çok iyi onu size şiddetle öneririm. Benim bebeğim de tuvaletini yapamazdı alttan da gazını çıkartamazdı doktorumuz bu damlayı verdi ve çok şükür o kadar iyi geldi ki bu damla bağırsakları da çalıştırıyormuş probiyotik bir damlaymış eczacı öyle söylemişti
Selmaa-00 Papatyakokulukiz Alttan çıkartamıyor..hatta o kadar zorlanıyorki kıpkırmızı kesiliyor ayakları hep toplu
Selmaa-00 Kiwitoveannesi Ayaklarımı pek sıcak tuttuğum söylenemez ama artık tutacağım madem bebegede geçiyor..kimyona ilk defa dün başladım..bir bardak suyun içine bir kaşık atıp içiyorum..damladan hemen edineyim o zaman çok teşekkürler💐👍
2kucukbebis Selmaa-00 Hilal_blc Biogaia kesinlikle mükemmel bir damla. Probiyotik içerdiği için bağırsaklarını düzenliyor gaz ve kabızlığa karşı. Bizim doktorumuz doğar doğmaz başlatmıştı ek gıdaya geçene kadar da kullanmaya devam ettik kabızlık veya gaz problemi yaşamadık hiç.
Kiwitoveannesi Selmaa-00 damla kullanmalisin yeni dogan bebekte illa gaz oluyor kabızlık oluyor ayaklarına cetik patik terlik ne bulursan giy kat kat çorap giy geçiyor sütten
Selmaa-00 2kucukbebis Kayaozge Teşekkür ederim kızlar 💐🌸 bu damla baya etkiliymiş o zaman ilk işim onu bugün almak olacak..inşallah bizde de işe yarar🙏