Rozalii-67 sibelesennn bende öyle düşünüyorum ya kaşıntı da var yarın hemen doktoruma gidicem çok tedirgin oldum ya peki her hangi bir ilaç veriyorlar mi
Rozalii-67 bdenerigokce gerçekten mi ilk hamilelik çok yenide daha aklımdan çıkmıyor yarın hemen gidicem
bdenerigokce Rozalii-67 yani enfeksiyon ciddi bişi hafife alma ama strese de gerek yok doktor ilaç verince geçer inşallah
rich_mom Agri falan var mi sadece akıntı gibi sarı leke mi geliyor benim de sarı lekem var ama ağrım yok