Seymanr123 Son kontrolümde doktor bebeğimin midesinin ve karnının şiş durduğunu söyledi haftaya tekrar bakalım dedi. Endişelenmememi fazla su içmiştir veya gaz olabilir dedi. Daha önce böyle bir durum yaşayan oldu mu endişelenmemek elde değildir
GaMze-koran35 Seymanr123 canim hiç canını sıkma benim kız kardeşime de eyle dediler karın çevresi sis bagirsaginda parlaklık var dediler ama şükür bir sıkıntı olmadan doğdu ama.seker olabilir sizde de şeker olunca gebelikte bebekte böyle şeyler görünüyor
gdaslik Seymanr123 karın çevresi haftasından önde gidiyorsa belki şeker değerlerin yüksek olabilir. Benim kızımda hamileliğimin 16-20 haftalar arası karın çevresi 2 hafta önde görülüyordu. Şeker yüklemesinde de değerlerim üst sınıra yakın çıktı. Beslenmeni bol bol sebze az meyve olarak düzenle bence fark eder. Kızım şuan 4 buçuk yaşında ve gayet sağlıklı bir çocuk.