Kızlar merhaba 29+5 deyiz bebeğimizle kontrolümüz vardı doktora gittik sağlıklı çok şükür herşeyi iyi ama doktor pozisyonu ters dedi bu haftadan sonra dönmesi çok zor dedi böyle kalırsa sezeryan olur dedi sezeryen hiç istemiyorum ilk gebeliğim bu durumu yaşayan varmı dönmez mi kızım çok üzüldüm 😞