Neslish8 bundan önceki yıllarda çok daha iyiydi bence. daha fazla stant vardı daha çok seçenek vardı Bu yıl biraz az buldum ben. İlk bilet alan 500 kişiye çekilişle hediyeler verdiler bizede çıktı🤗 o çok iyiydi gerçekten çok kaliteli ve hep faydalı ürünler verdiler.