Kızlar bundan 5 sene evvel Cüneyt Uzun da normal dogum yaptım. Geçen gün İstanbul da bulunmam münasebetiyle tekrar ona göründüm. Bi kafam karıştı. Şimdi ki dogumu sezaryen düşünüyorum. Cihan Tıp doktoru Cüneyt Uzun da sezaryen olan var mı aranızda? Normal dogum sonrası benim çok dikişim oldu toparlayamadım. Estetik olmak zorunda kaldım. şimdi birde karın dikişlerim fln kötü olsun istemiyorum.