Tsrhlya Kbraozdemir0206 Hiç korkmayın ya sezaryenle doğum yaptım gayet rahat geçti insanların söyleyip abarttı şeyler o kadar da büyük şeyler değil başa çıkarsınız ki hastanede işinin ehli tecrübeli insanlar var kendini rahatlatıp onlara uyum sağlayın i