Kızlar bir kaç gündür özellikle geceleri hiç uyuyamıyorum kaşıntıdan bende hamileliğe yordum çünkü daha önce burda öyle bir post okumuştum sanki sizde de oluyor mu vücut kaşıntısı? Perşembe randevum var kadın doğumuma sormalı mıyım yoksa geçici bir durum mu😑