pcosum Doktor duphaston vermişti adetin 16. Günü başladım ilaca. döllenme olursa bebek tutunsun diye. Adetim 10 gün gecikti , ilaç biteli de 13 gün oldu bugün hala olmadım. Adet dönemimde ovulasyon testi yaptım 4 gün pozitif çıktı sonrasında silikleşmeye başladı. Gebelik testi yapıyorum negatif. 1-2 gün sadece hafif kahve lekelenmem oldu daha da olmadı. Göğüslerim acıyor sadece. Adet mi olacağım yoksaa gebelik midirr sizce🥲 adetim genelde lekelenmeyle gelir ama leke geldikten 1-2 güne adet olurum hala olamadım. Bu leke ilaç bittikten 3-4 gün sonra geldi ve bitti .Duphaston biteli bugün 13 gün oldu. Duphaston kullanıp kaç gün sonra adet gören oldu ? Adetlerim düzensizdir normalde ama ilk kez adet söktürücü etkisi olan bir ilaçta bu durumu yaşıyorum. Normalde düzensiz adet olduğum için tarlusal kullanırdım. Bu sefer doktor hamile kalırsam tutunsun diye duphaston verdi. Bundan önce iki ay femara ve çatlatma iğnesi kullandım. Yumurtam gelişip çatlamıştı ama gebelik oluşmamıştı. Bu ay duphaston kullandım ve durum bu. Bu sabahta test yaptım negatif. Sizce durum nedir ?