Yaprakdokumuseverr Kbroz Bişey duymuştum büyü için çocuğun göbek adı olması lazımmış yani kuvvetli büyü yapan kişi eğer göbek adını bilmiyorsa tesir etmezmiş. Ne kadar doğru bilmiyorum ben gelenek olduğu için koymuştum.
Merve171214 Kbroz Bizde artık gelenek haline gelmiş her doğana konuyor illa bende ilk bebeğimde koydum bunda da koyacağım
On-Fr-Tu Kbroz anne ya da baba aile büyüğünün ismini koymak istemiyorsa onu göbek adı koyup, nüfusa kendı istediği isim ile yazdırabilir.
Kbroz On-Fr-Tu Aile büyüğünün ismi olmaksızın bizlerde herhangi bir göbek adi belirleyip koyabilirz tabi👍🏻