On-Fr-Tu Ama ne giriş saat oldu bu saat uyuyamıyorum. Bugün fazla yürüdüm biraz ayakta kaldım belim sırtım ve bacaklarım ağrıyor. Uyuyamıyorum ya.bir yere gidecek olunca kırk kere düşünür oldum ve yürümek yormaya başladı. Daha fazlası gelecek mi yoksa ağrılar bu kadar mı :/
Blueberry0 On-Fr-Tu 33 haftadan bildiriyorum. Şiddetli bel ve kuyruk sokumu ağrısı. Uykuya dalamama, uyuyamama, halsizlik, hiçbişey yapmak istememe, Yataktan kalkamamak, Tekmeler😑5dkda bir wc gitme isteği, yalancı sancılar vs vs vs……😑😑😑😑
Bebisbg34 On-Fr-Tu 23+3 haftaligim yürüsem sırtım agriyo karnıma sancı giriyor otursam süreklı aynı sırt agrim var uzansam aynı sırt agrim var sanırım hiç gecmiyor bide magnezyumda kullanıyorum 🤦🏼♀️
mihraveannesii On-Fr-Tu merhaba bende şuanda 22+1dwyüm vajinada acı yada agrınız oluyormu ben sürekli yaşıyorum bunu resmen aşırı rahatsız edici değil ama özellikle yoruldugumda tamda tarif edemediğim bi acı sızlama gibi bişey var
Beritan33 Blueberry0 offf aynılarını synıları ben de yaşıyorum tam bugün 33 haftalık oldum ben de eksik bile anlattın🤦🏼♀️🤦🏼♀️🤦🏼♀️
On-Fr-Tu Gamzeramo yok uyuyamadım ben de aynı şekilde . Az önce baktım 22 haftalık oldunuz diyor ama bacaklarım belim çoook iş yapmış gibi uyku girmiyor gözüme.
Gamzeramo On-Fr-Tu he benim cok şükür hic bi rajatsizligim yok suan bi dün kasığımda agri oldu batma tarzinda bugun iyiyim ole vücut agrim hic biseyim yok
Blueberry0 On-Fr-Tu Valla 20 li haftalarda ben iyiydim full uyuyordum. Ne olduysa bu 30 dan sonra oldu bana😑😑 Parol pek fayda etmiyor ama içecek başka bişey de yok malesef
On-Fr-Tu Blueberry0 ya oğlum sinemaya ya da bir yerlere gidelim demese çok yürümesem bu kadar zorlamazdı
Begovicka mihraveannesii merhaba, vajinadaki agri sanki et kesigi gibi mi ya bende haftalardir var. 22yim bende, yani cok rahatsiz edici ama sanirim rahim buyudugu icin oluyormus
Civciv_ On-Fr-Tu 22+6 gram uyku yok,hiçbir yere gidesim yok,giyinip süslemek te yoruyor beni. Şu aralar fazla saldım kendimi🤣 pijamalarimla evde oturup aşk yaşıyorum hahahs
mihraveannesii Begovicka evet öylede denebilir ama benim ikinci gebeliğin, ilkinde hiç böyle değildi ya