Bugün randevu buldum şans eseri ve muayene oldum. 36. Haftadan sonra randevusuz şekilde saat 07:00, 07:30 arası orada olmamız yeterli oluyormuş iuan 34+1 benim 36′da gel randevusuz kontrole dedi. Alime Dilayda diye bir doktora muayene oldum çok memnun kaldım kendisinden aklınızda olsun