Valla benim annem de babam da ikiz bende ikizim ablamın da ikiz çocukları var teyzemin kızının da ikizi oldu ama şuan ikizimin ve benimde tek gebeligimiz var kuşak atlar derler ama bizde kuşak falan atlamadi bize nasip olmadı tabi suanlik ama belli de olmuyor yani😀