Ben de çok kararsız kalmıştım. Eşimin sonuç bir şey değiştirecek mi vazgeçecek miyiz sorusuna ikimizin de hayır demesi ile kararımızı vermiş olduk. İhtimaller üzerine sonuç veren bir test. Eğer yüksek riskli bir sonuç gebelik sürecinizi olumsuz etkileyecekse yatptırmamanızı, ama eğer ihtimali öğrenmek istiyorum diyorsanız yaptırmanızı öneriyor herkes. En doğru kararı eşiniz ile verebilirsiniz. Sonuçta size 100de 1 ihtimal de verebilir yüzde 90 ihtimal de. Ve her iki sonuçta da bebeğiniz sağlıklı da doğabilir down sendromlu vb. de. O ihtimalin sizi bulması asıl soru olmalı. Bulup bulmayacağını ise ancak doğunca öğrenebileceksiniz. Bir çok “eğer”i olan bir mesele. Biz büyütmedik ve yaptırmayacağız dedik☺️ doktorum da ille yaptırın demedi. Ama detaylıyı yaptırmamızı önerdi mesela. Çok elzem olsaydı ikili için de öneriyorum derdi diye düşündüm. Yani siz eşiniz ile bu testin sonucu sizi nasıl etkileyecek, yönlendirecek onu konuşun buna göre kararınızı verebilirsiniz🌸