Benim oglumdada aynısı olmuştu ama sizin degeriniz baya yüksek emin olun taşıyıcı çıkıcaktır size bioak diye minik bir hap kullandırtmaya başlıycaklar genetik sonucunuz çıkana kadar ama benim oglumun degeri 2.30 daydı düşünün bende varmış eşimde yokmuş taşıyıcı çocukta hiç bir sıkıntı olmaz hiç kendinizi üzmeyin ben kendimi mafettim hiç önemli birşey değil genetik sonucunuz çıkana kadar vitamin hapını kullandırtıyolar o kadar sonra uygun görürlerse kesiyolar