Selam kızlar 1 ay 8 gün oldu ama hala uygulamadan geçiş yapamıyorum burası daha çok sıcak geliyor bana normal doğum isteyip sezeryana dönüş yapan biri olarak doğum hikayem ile geldim sancım başlamıştı evdeydim 10 ekim doktoruma gittim 2 cm açılman var evde sancını çekmek istersen çek yada yatışını yapalım dedi alttan bakmıştı korktum evde beklemek istedim sabah 8e doğru sancım sıklaştı nişanım geldi tam uzanayım dedim karnımdan pıt diye ses geldi bardaktan boşalırcasına su gelmeye başladı eşim tam işe gidecekti arkadaşımda bende kalıyordu ikisinide kaldırdım tuttuk hastane yolunu ama aşırı sancı vardı su hem sancı hem su gelmesi ömrümden ömür götürdü açılmam hiç olmadı 9dan 12ye kadar o sancıyı çektim normal doğum istediğim için ama 2cm den kesinlikle yukarı çıkmadı açılmam rahmin kalın dendi o sancıyı anlatamam normal doğum yapanlara Allah sabır versin açılmam olmadığı için çok acılar çektim artık beni bayıltın sezeryana alın dedim sezeryana girdim iyiki de sezaryen olmuşum hemen ayağa kalktım hiçbir sıkıntım olmadı sormak istediğiniz şeyler varsa sorabilirsiniz 🥰