38+2 de sıfır sancı yla muayene günümdü gittiğimde doktor suyumun geldigini ve eş in yaşlandığını söyledi 2.normal doğumdu anlmadım hiç ilkinde suyum gelmişti ikincide sancı yok su yok suni sancı başlatıldı 5 saat içinde doğum gerçekleşti ama baya zorlu oldu baya da acısını çektim geçmeyecek sandım aylarca ağrı sızı ama şimdi 6 ay geçti gitti bile