Sedanurirken lütfen kendi hayatın ve bebeğin hayatını düşün, diyorumya burda okadar çok cahil.insan varki kulaktan dolma bilgileri konuşan, bekar mesela birinden duymuş ayy sakın şeker yüklemesi yaptırma diye sallıyor komşu kızı 😂 bir tanesi şöyle yazar canan Karatay şöyle dedi televizyonda şeker yükleme… Yaa canan Karatay hiç şeker yemeyin diyor kadın 100 kadından 1 kişi sıfır şeker beslenmeyi seçebiliyorsa ne ala.. demek istediğim sonuçları çok ciddi olabilir, lütfen tedavini ol. Sağlıkla gelsin bebisler bende 3 aylık geriye dönük şeker varmı diye bakıldı benim şekerim yok gebelikte yükleme ile ortaya çıktı 35. Haftadayim az kaldı doğuma sağlıkla gelsinler 3 hafta çikolata yemezsek birşey eksilmez mesela .. kaldı ki çikolata yesem yükselmiyor ama tavada omlet yesen 138 leri görüyorum.. çok değişken birsey…birde şeker hastası olup anne olmaya çalışanlar var her öğün öncesi sonrası insülin yapanlar var Allah yardımcıları olsun… Bizimki gebelik bitip dogurunca geçecek bu sorunumuz sonlanacak çok şükür 💜