Rahim iki katına çıktığı için yukarı doğru büyüyor bebeğin kesesi vs bağırsakları yukarı itiyor mide tam göğüs altına kadar yukarı çıkıyor ağrı şişlik inanılmaz oluyor gaz sancısı sıkıntısı kabızlık hazımsızlık bağırsakların normal alanından daha az alana sahip olup sıkışmasından kaynaklı aksi birşey yok aslında ama çok rahatsız edici olduğunu biliyorum . Ben kuru kayısı tüketiyorum tuvalete çıkmak adına o biraz rahatlatıyor